Klantvriendelijk werken in de zorg
Als helpende werk je elke dag met mensen en heb je contact met verschillende organisaties. Maar hoe zorg je ervoor dat je al deze klanten goed helpt? Dat leer je met het MBO-programma Klantgericht communiceren . In korte tijd ontdek je hoe je de beste gesprekken kunt voeren met jouw gesprekspartners. Je ontdekt welke dienstverlenende organisaties er zijn en met welke doelgroepen je kunt werken. Ook leer je meer over een klantgerichte beroepshouding, doorloop je diverse gesprekstechnieken én verken je verschillende communicatiemiddelen die je in je werk gebruikt. Zo ben je goed voorbereid om jouw cliënten uitstekend te ondersteunen in jouw rol als helpende!
Hulp bij studiekeuze
Twijfel jij of deze studie bij je past?
Neem dan contact op met een van onze studieadviseurs:
Onderdeel van een erkende MBO-opleiding
Dit MBO-programma is onderdeel van de erkende opleiding MBO Helpende zorg en welzijn. Je bent dus verzekerd van erkende kwaliteit en kunt bovendien vrijstelling aanvragen als je verder wilt studeren. Lees hier meer over bij de tab Examen.
Wat is een MBO-programma?
Mis je tijdens jouw werk of jouw dagelijks leven kennis over een bepaald onderwerp? Start dan een MBO-programma bij NTI. Deze losse modules bieden je de mogelijkheid om je in een korte tijd op MBO-niveau te verdiepen in verschillende onderwerpen. Een vooropleiding is niet nodig! Binnen 2 tot 6 maanden verdiep je je in één thema. Na afloop ken jij de ins & outs én ontvang je een NTI-certificaat.